събота, 24 август 2013 г.

Разпознаване на моделите и скритите послания в рекламите



Разпознаване на   моделите и скритите послания в рекламите 

Много често рекламодателите  използват  сексуалност от началото на своята търговия. Дали е добър или лош, то сексуалността е считан за един от най-мощните и почти сигурни инструменти на маркетинга и рекламата  в частност. В повечето случаи когато  правят реклами и имате малка представа за тях , не забравяйте основното правило и то е, че сексът продава. Противоположно на общественото схващане, в повечето случаи този вид реклама  има въздействие и върху двата пола. Като защо работи при мъжете е доста очевидно и няма да се обсъжда. . Но от изключителна  важност е да се знае какво има значение в продажбите и рекламата, което може да спести  часове работа в иначе една  безкрайна игра на гонене. Разбира се, и страхът от провал го има, няма как , но за да е преодолее и израстне, може да се анализира опита на другите, като една по - предпазна мярка. Спокойно можете да се спрете на рекламирайте във Фейсбукако искате да рекламирате уникалното си отношение към клиентите на фирмата Ви. В рекламата  основите на човешката психология играят голяма важност. Все пак , всичко е въпрос на разсъждения,  и имайки предвид еволюционното  развитие на човечеството , започващо от деня на самото ни  раждане, прилагането  към анализиране на успешни реклами се увеличава. Нашата  основна цел е да можете да  разпознавате  моделите и скритите послания, които се предават, и кои точно  привличат вниманието на крайният потребител.Като  накрая, всичко това може да се използва  и при преосмислянето на сегашните теории за реклами или видове  дизайн.  Всичко, което сте гледали по телевизията, или слушали по радиото или в интернет ще има  нов смисъл. Не е изненадващо, чер има хиляди специалисти, които създават едни страхотни и фенименални шедьоври.
Важно е при рекламата да има  привличане на самото внимание на хората и превръщането им в дадени потенциални потребители   / клиенти на вашият  продукт или услугите, които рекламирате. С Facebookреклама може да се достигне високо ниво на известност.Можем да дадем пример и с  йерархията на потребностите на Маслоу,  където  основата се заема от въздух, , вода, сън, храна, секс и т.н. и след  това идва физическата сигурност, морал, работа, семейство,  ресурси, здраве, и собственост. А на  по-ниско ниво -  приятелство, сексуална близост  и семейство. Трябва да сте напълно честни със себе си, ако искам  да разпознаете  печелившата реклама. Като продуктът или услугата се превръщат в един -  продавач, ако се акцентира върху една от базисните потребности, то резултатът се покачва линейно с издигането в йерархията .

Няма коментари:

Публикуване на коментар