петък, 5 септември 2014 г.

Имиджов и информационен модел на реклама




Имиджов и информационен модел на реклама
Видовете реклама, които има са много. Всяка една фирма може да измисли свой собствен рекламен материали, с който да достигне до по- голям брой евентуални клиенти. Рекламните материали  започват да  бъдат все по масово средство за разпространение  и  стратегически  елемент от всяка маркетингова стратегия, защото благодарение на тях познаваемостта на рекламния продукт става масов. Даваме пример  със силиконови гривни, от които не една или две фирми са се възползвали, но са много ефикасни и ефективни при подобна маркетингова кампания. Ако вашият бизнес не разполага с много средства, може да се насочи и към рекламните брошури, които  представляват печатен продукт, на който има  примамлива  информация за продукта, представена на определена целева група с цел увеличаване на клиентите и съответно увеличаване на продажбите.
Вие сами избирате какво да пише на тях, но е задължително да има логото ви на фирмата, за да бъде разпознаваема.  Избирайки да сложите  изгодно предложение като отстъпка от цената, то има известен риск. Според предоставяната информация рекламният материал се разделя на различни  видове. Лично ние ви препоръчваме да се спрете на  имиджовите и информационните модела. Идеална възможност е да направите върху силиконова гривна, вашето лого и просто да загатнете за това какво предлагате.   Имиджовият  представлява едно представяне на услугата или стока с цел  провокиращ интерес на определена целева група. Групата се избира винаги предварително. Информационният,  представя само конкретната оферта,  било то за  отстъпка или друга  информацията за фирмата. Друга все по популярна реклама е телевизионната реклама, за която са нужни и повече средства, но успеха е почит гарантиран. При нея има възможност за разнообразни творчески решения, съчетавайки  картина, звук и движение, и разбира се  демонстрира продукта, който предлагате. Бързо и лесно достига до масовата аудитория.  Рекламата се чува, дори и да е  извън полезрението на потребителя. Този тип реклами има много плюсове.  Всеки един рекламодател може да представи продукта на място, което той прецени, а повечето рекламните агенции препоръчват телевизията като идеално средство за изява на творческия талант. Бъдете сигурни, че избирайки една атрактивна  телевизионни реклами вие успешно можете да си  подобрите имиджа на вашия бизнес. Но с течение на времето и с всички  нови методи за проучване на аудиторията и голямото търговско разнообразие, малко по- малко  принуждава някои  национални и регионални рекламодатели да преосмислят на ново зависимостта си от телевизията. За да достигнете желаният ефект е добре, преди  стартирането и разпространението на отделните рекламни материали, да се консултирате с рекламни консултанти и да уточните ясно и точно каква ще бъде  стратегията ви, която от своя страна ще спомогне за оптимизирането на цялостният  процес и качество.

Няма коментари:

Публикуване на коментар